14 Ağustos 2015 Cuma

YAZ ETKİNLİĞİ


Yazın sonlarına gelsek de bu etkinliği görünce kaçırmayayım dedim.  Zaten üniversite işlerinden dolayı uzun zamandır bloga yazı giremiyorum! Bununla güzel bir başlangıç yapalım. Ne dersiniz? Hadi ilk soruya geçelim. ;)

1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?

Kitap, uyku, internet!

2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

Eskiden olsa 10 günde 9 kitap bitirebilirdim! Ama bu yaz 2-3 kitap anca okudum sanırım. Üniversite tercihleri, yerlerin açıklanması, kayıt, yurt derken kafam çok meşguldü. Eski formuma dönmem lazım. ^^

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

Aslında yaza kışa göre kitap ayırmıyorum ama aşk süper giderdi sanırım. Şöyle sahil kasabasında geçen bir aşk romanına kim hayır demez?

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?

Plajda kitap okumam. Pek plaja gittiğim de söylenemez zaten. Sanırım bu yüzden. :D

5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?

Pembee! En sevdiğim renklerden biridir. Kışım siyah, yazım pembe! Özellikle ton isterseniz de fuşya diyebilirim. ;) 

Evet benim cevaplarım bu kadar. Ya sizinki? İsteyen herkes cevaplayabilir! Hadi bakalım pamuk eller klavyeye. 
Özellikle kızlar size diyorum! Kitap Sahili ve Kitap Tiryakisi. Sizin cevaplarınız ne olacak bakalım. :)


2 yorum:

  1. Mim için teşekkürler ama ben birkaç gün önce yapmıştım :)

    YanıtlaSil