20 Ağustos 2015 Perşembe

Korku Mimi



Merhabalar! Bu mime beni Kitap Sahili etiketlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. ^^

Bu aralar herkesin bildiği "reading slump" denen şeyle karşı karşıyayım. Sadece tur kitaplarını okuyabiliyorum. Başka türlü en sevdiğim yazar bile olsa bu dönemi atlatamadım. Haliyle bloga yorum da giremiyorum. O yüzden bu mimleri çok seviyorum. Bu aralar kurtarıcım oldu. :D Hadi başlayalım!

1) Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu? 
KARANLIK! Evimiz böyle ormana bakan bir yerdeydi ben küçükken. Bazen oturma odasındaki koltukta uyurdum, ama oradaki ağaçların gölgesi odayı boydan boya kaplardı ve sokaktaki lamba olayı daha da korkutucu kılardı. Bir de baykuş seslerini unutmamak lazım. Hiç susmazlardı. *.* Karanlık korkum oradan gelir. Tabi büyüdükçe korkmamaya alıştım. :D

2) Peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın? 

Evet, karanlık korkumun çoğu geçti. Ama yine de şöyle kocaman ağaçlı, her yerden baykuş ya da kuş sesi gelen bir orman hayal edin! Susmuyorlar. Karanlık ama yer yer ışık var. Bir de örümcek ekleyin oraya! Sanırım delirirdim. 

3) Kabusların hangisini görünce etkisinden çıkmazsın? 

Küçükken gördüğüm, hala unutamadığım bir tane vardır. Benim yaşadığım yer mafyalarla ünlüdür (Samsun/Bafra). Normal bir insansanız tabi ki "Yok artık, Bafra'da mı mafya var?" demeniz çok normaldir. Sokakta gezerken her yer gibidir burası ama şehrin karanlık yerlerinde neler döner bilinmez. *.* Her neyse. Rüyamda bir kere karanlık bir odada iki tane takım elbiseli adam beni tehdit ediyordu. Ağlayarak uyandığımı hatırlarım. Küçüktüm ama hala unutmam!

4) Düşündüğünde seni ne çok gergin hissettirir? 

Entomofobi var bende. Yani böcek korkusu. Özellikle bir tarantula düşünmek... tüylerim diken diken oldu bile!

5) Yurt dışındasın ve ilk cadılar bayramı deneyimin. Hangi kostümü tercih ederdin? 

Sanırım üzerinde iskelet çizgileri olan bir kostüm giyerdim. Siyah üstüne bembeyaz kemikler! Hoş dururdu.

6) Olmasın tabi ama evine girip seni öldürmek isteyen biri ya da bir şey olsa nereye saklanırdın?

Koltuk arkası çok mu klişe olur? Çümkü evde saklanılabilecek ya koltuk arkası ya da dolap var. İkisinden birine saklanırdım. O anki yakınlığıma bağlı.

7) Ruhani varlıklar sence aramızdalar mı? 

Evet. Bence öyleler.

8) Yaşadığın en kötü his nedir? 

Küçük bir hastalık geçirmiştim. Ve psikolojik olarak çökmüş durumdaydım. O zamanlar arkadaşlarımın beni anlamaması berbattı. Gerçekten ne hissettiğimi görememişlerdi. Yani bu önemsenmemek oluyor sanki? Ya da arkadaşlarımın beni tanımaması mı demeliyim?

9) Bir korku filminin olmazsa olmazı nedir sence? 

Bıçak! Ben öyle ruhlu,cinli korku filmlerini hiç sevmem. Olacaksa birini doğrayan bir adam olsun daha iyi.

10) Hiç doğa üstü olduğunu düşündüğün bir durum oldu mu?

Evet, oldu. Ama bunu sizinle paylaşmayacağım. Bir arkadaşımla ilgili çünkü. Ve hala korkutur beni. *.*



Benim cevaplarım böyle. Biraz gergin bir mim oldu sanırım. :D Ben Melis Kitaplar Diyarında ve Tuba'nın Yorum Köşesi'ni etiketliyorum. Kolay gelsin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder