15 Ağustos 2015 Cumartesi

KVBT 10. Tur 3. Gün | Sağdıç - Jennifer L.Armentrout | Yorum + Müzik Listesi


Gamble Kardeşler serisi başlıyor!

Madison Daniels çocukluğundan beri, ağabeyinin en iyi arkadaşı Chase'e âşıktı. Gamble kardeşlerin yakışıklı, dürüst, başarılı, komik… ve inanılmaz seksi Chase'ine. Büyük bir sorun vardı. Chase annesine korkunç günler yaşatan çapkın babası gibi biri olmaktan korktuğu için daima geçici ilişkiler yaşamayı tercih ediyordu. Madison'dan çok hoşlanmasına rağmen onu çoktan gözden çıkarmıştı.
Madison ve Chase, Madison'ın ağabeyi Mitch'in düğününde sağdıç ve nedime olarak bir araya geldiler... Romantik bir düğün, küçük bir yanlışlık ve bastırılmış tutkular… Olacaklara kim engel olabilirdi ki…

LUX serisi, Kış Güneşi ve Saplantı'nın dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan tutku dolu bir hikâye...
(Tanıtım Bülteninden)

Seri Adı: Gamble Kardeşler
Seri Sırası:1
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Tür: Romantik / Kurgu / Yabancı
Orijinal İsim: Tempting the Best Man
Sayfa sayısı: 168
Yayın Tarihi: Temmuz 2015
Goodreads Puanı: 3.75

Öncelike yorumuma şöyle başlayayım. DEX'e bu tur için teşekkürlerimi sunuyor, bıkmadan usanmadan peş peşe attığım mesajlara rağmen samimi oldukları ve bana katlandıkları için teşekkür ediyorum. :D

Açıkçası kitap için beklentim oldukça yüksekti. Evet, sonuçta Jennifer yazıyor değil mi? *.*

Turu aldığımızdaki çığlıklarımı bir ben bilirim! Ama bir iki noktada hayal kırıklığına uğramadım değil. Ha, bu demek değil ki kitap kötü. Aksine çok tatlı ve güzel bir kitaptı. Kafanızı dağıtacak, eğlenceli bir kitap.
İlk hayal kırıklığım açıkçası kitabın sayfa sayısı oldu. 168 sayfacık Jennifer yeter mi bize? Hayır dediğinizi duyar gibiyim. :D Sayfa sayısı bir 300 olsaydı mükemmel olurdu ve olaylar daha yavaş gelişmiş olurdu. Ha, 168 sayfa kötü müydü? Tabi ki değildi, gayet eğlenerek okuduğum bir kitaptı. Ama sanırım beklentimi fazla tuttuğum için dişimin kavuğuna yetmedi.

Olaylar ise şöyle. Madison küçüklüğünden beri abisi Mitch'in en yakın arkadaşı Chase'e aşıktır. Maddie ne yapar ne eder sürekli abisi ve Chase'in peşinde dolanır. Sürekli onlarla vakit geçirir. Gamble kardeşlerin ailesi biraz (hatta baya) sorunludur. Bu yüzden çocuklukları Maddie'lerin evinde geçmiştir. Babaları içki içip annelerini aldatan, hatta karısının gözü önünde yapan bir adamdır (hoş ne kadar adam denebilirse!). Ve Chase ailesinin geçmişi yüzünden Madison'dan hoşlansa da hep başka kadınlarla birlikte olur. Çünkü içten içe babasına çok benzediğini düşünür ve ileride bir gün Maddie'ye babasının annesine yaptıklarını yapmasından korkar. Bu yüzden Chase Maddie'den hep uzak durur, Maddie ise ona sırılsıklam aşıktır. Maddie de gururuna yediremeyip ondan uzak durma kararı alır.

Ve gelen bir davetiye ile her şey tepetaklak olur. Baş nedime olduğu abisinin düğününde işe bakın ki sağdıç Chase'dir!

Gayet eğlenceli bir kitap okudum. Jennifer'ın diğer kitaplarına pek benzetemedim ne yalan söyleyeyim. Ya da bana öyle geldi bilmiyorum. Kısa oluşuyla damağımda kaldı, eğlenceli oluşuyla (itiraf ediyorum özellikle Chase yüzünden :D ) aklımda yer etti. Eğer şu sıralar okuma sorunu yaşıyorsanız, eğlenceli kitap arıyorsanız, Jen'i özlediyseniz, kısa bir mola vermek istiyorsanız ya da her neyse! Alıp okuyun. Seveceksiniz. ;)

MÜZİK LİSTESİ
1. Daughtry - What About Now
2. The Civil Wars - Barton Hallow
3. The Civil Wars - Poison & Wine
4. Enrique Iglesias - Hero
5. Bryan Adams - Heaven
6. Lana Del Rey - High By The Beach


DEX Plus etiketiyle çıkan Sağdıç blog tur çekilişimiz için tık tık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder