7 Ekim 2014 Salı

Mimlendim! -3- | Book Challenge Tag



Selam! Aslında etiketlenmeseydim bloga uzun bir süre bir şey yazmayacaktım. Arkadaşlarımla blog tur kurduk ve onun için çalışıyoruz! Evet buradan da duyurmuş olayım, hatta sizi şöyle alayım: Kitap Vampirleri ile Blog Turları .

Şimdi gelelim etkinliğimize! Adı 'Book Challenge Tag' . Beni etiketleyen Naz'lı Kitaplık 'a çok teşekkür ederim. Etkinlik 6 sorudan oluşuyor ve bittiğinde 20 kişiyi etiketlemeniz gerekiyor. Ama 20'ye ulaşabileceğimi sanmıyorum o yüzden aklıma gelenleri etiketleyeceğim. Bakalım kaç kişi olacak. :) Ha bu arada etiketlenmeyen ve soruları cevaplamak isteyen herkesi benim tarafımdan etiketlenmiş kabul ediyorum. ;)

1) İlk Hayranlığım: 






Evet, bir klişe ile karşınızdayım! Ben küçükken sürekli okurdum, babamın kitap almasını beklerdim. İlk hatırladığım kitap Tatlı Cadı ya da ona benzer bir şeydi. :D Ama gerçek anlamda kitap okumaya Alacakaranlık serisiyle başladım. 










2) Favori Serim: 







Aslında çok zor seçim yaptım. Lux, Hush Hush, Melez Sözleşmeleri, Tatlı Bela Serisi, Elli Ton... Daha nicesi. Ama en sonunda Hush Hush'ta karar kıldım. Çünkü bir ara kitap okumayı bıraktığımda Hush Hush'la tekrar başladım. Beni kendime getirdi diyebilirim. O yüzden yeri çok özeldir. 







3) Favori Kitabım:








Hiç tereddütsüz. Benim kalbimi parçalayan kitaptır. Okuduğumdaki ruh halim, gözyaşlarım, boğazımdaki yumru... Anlatılmaz yaşanır.









4) Favori Erkek Karakterim: 




Laters, baby!

Bu da hiç düşünmeden cevap verdiklerimden. Grey'i bilen bilir (o anlamda değil :D ). Adamın asaleti, duruşu, tavırları, konuşmaları, kendine güveni... Her şeyiyle beni benden alıyor! ;)






5) Favori Bayan Karakterim:




Keri Ann. Aslında bu soruyu görünce fark ettim ki ben hep erkek karakterlere bakıyorum. :D Onları iyi, kötü diye değerlendiriyorum. Bu soru gelince afalladım. Uzun bir süre düşündüm. Ah Keri Ann! Sen de olmasan. :D  Şöyle ki bayan karakterler hep sönük kalmış. Neredeyse hepsi özgüvensiz, kendini beğenmiyorlar. Keri Ann'da öyle ama yine de güçlü biri. Bu yüzden bir adım önde bence. :) 









6) Favori Okuma Saatim: 






Her saat, her yerde okuyabilirim aslında ama favori saatim gece. Sakin bir gece, loş ışık, sıcak bir mekan. Tam benlik!







Evet benim cevaplarım böyle! Ya sizinki?

1. Febris'in Günlüğü
2. Okuma Köşem
3. Melis Kitaplar Diyarında
4. Bin Tatlı Yıl
5. Kitap Kurdunun Düşünceleri
7. Fighting!
8. Pensieve
9. Kütüphanemden Kitap Manzaraları
10. Mavi'nin Kitapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder