4 Ağustos 2014 Pazartesi

Mimlendimm! *.*

İlk mimim hayırlı olsun diyorum! Ve ayrıca Febris'in Günlüğü mimlediği için mutluyum. ^_^ Çok sevdiğim bir arkadaşımdır. Çok uzatmadan sorulara geçiyorum. :3

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Aslında bir sıklığı yok. 10 günde 9-10 kitap bitirdiğim de oldu, 1 ayda 1-2 kitap da.

-En sevdiğiniz yazarlar?
Kristin Hannah vazgeçilmezlerimdendir. Julie Garwood, Judith McNaught, Jennifer L. Armentrout da sevdiklerimdendir. :)

-En beğendiğin kitaplar?
Umutsuz(Colleen Hoover), Evrenin Ötesi serisi (Beth Revis), Lux Serisi (Jennifer L. Armentrout), Hush Hush serisi (Becca Fitzpatrick), Pabucumun Ajanı (Asude), Güneş (Merve A. Deniz).

-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Yabancı tercihimdir. Ama 1-2 tane Türk yazarın kitaplarını takip etmiyorum değil. :)

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Ayrım yapamıyoruum ama ya. :/ Lux ve Evrenin Ötesi arasında kaldım ama sanırım Evrenin Ötesi diyeceğim. Çünkü çok değişik bir senaryosu vardı ve öyle heyecanlıydı ki! *.* Çok sevdim. :)

-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Fantastik ve Aşk tercihlerimdir. ^^

-En son hangi kitabı okudun?
Demir Gül.

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Baharı Beklerken-Julie Garwood. ^^

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Bence yeterli diyorum. Çünkü etrafta süper bloglar var. Çok sık takip ettiğim birkaç blog var hatta ve turları da muhteşem. Büyük ihtimal biliyorsunuzdur. :D Ama söylemeyeceğim. :P

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Hayat. Tek kelime ile bu. Kitap okumadan bir hayatı düşünemiyorum. Benim için yaşamakla eş değerdir. :)

Ben de ilk mimlememi yapayım dedim. Seni seçtim Son Sayfam. :P Görüşürüüz. ;)



2 yorum:

  1. Bir kitap bloğu daha katılmış aramıza :) Bir tane daha mim yanıtlamak istersen bloğumda senin için bir mim var.
    http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/08/the-book-sacrifice-tag.html

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiim. Çok sevinirim tabi ki. ^_^

    YanıtlaSil