5 Ağustos 2014 Salı

Mimlendiim!! -2-

Ve 2. mimim hayırlı olsun! Kitap Keyfim blogunun sahibi Pamuk Şekeri tarafından mimlendim. *.* Öncelikle çok teşekkür etmek istiyorum. Yeni bir blog haberini alınca mimlemiş ve ben de seve seve soruları yanıtladım. :) Hadi sorulara geçelim. ;)

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün, bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu, karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok. Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !Sanırım Boğulan Kız olurdu. Hiç tereddüt etmezdim. Tamam, diyebilirsiniz nasıl kıyıyorsun ama sonuçta diğer kitapları kurtarmam lazım değil mi? -_- Boğulan Kız'ı birçok kişi beğendi ama ben pek sevemedim. Yarım bıraktığım nadir kitaplardan biri olmuştur.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz?
Selindrella serisinin "Acilen Evlenmem Lazım" adlı kitabını seve seve feda ederim. Pek bilindik bir seri değildir. Ekin Atalar'ın Selindrella serisi. Pasaklı Tanrıça tarzı bir seridir. Aslında çok sevdim iki kitabını da. Çok komikti ama sonunu öyle bitirmeyecektin! Bütün seriyi aldı götürdü. Bitirdikten sonra yayınevinin facebook sayfasını mesaj yağmuruna tutmuştum "Bunun devamı yok mu?" diye. Çünkü öyle saçma bir yerde bitiyor ki. Kız başladığı noktaya geri dönüyor. -_- 

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan, dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.
Budala-Dostoyevski diyorum. Çünkü kitaptan hiçbir şey anlamadım. Öyle üstü kapalı şeyler yazmış ki. Ablam içindeki anlamları bana anlatığında ağzım açık kalmış, ona da hocası söylemiş. o.O Ya madem bir şey yazıyorsun o kadar kapalı yazma ama değil mi? Tamam edebiyatta kapalı üslup bazen iyidir de bu kadar da olmaz ki ya. -_-

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün. İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız?
Hortlak-Steve Barron diyorum. Ne büyük umutlarım vardı oysaki bu kitap için. Böyle olmamalıydı. -_-

Eveet, soruları sağ salim bitirdik. Benim için zor oldu bu soruları yanıtlamak. Sevmediğim kitapları hafızamdan silmek gibi bir eğilimim vardır. Yazıyı yazarken kaç kere kitaplığa gidip geldim. :D Ve sıra geldi mimlemeye. Sizi seçtim Febris'in Günlüğü ve Okuma Köşem. Kolay gelsin. ;) ;)

2 yorum:

  1. Keyifle okudum yanıtlarını :) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.^^ :)

      Sil