19 Eylül 2015 Cumartesi

KVBT 12.Tur 1.Gün | Kader Kitabı - Erica Swyler | Ön Okuma




KVBT'den herkese selamlar! 12.tur kitabımız Erica Swyler'ın kaleminden Kader Kitabı. Aslında bu tura katılamayacaktım (hala da katılıyor sayılmam :D ) ama son anda arkadaşlarım bari sen de bunu yap dediler ve ani bir değişiklikle tura dahil oldum. Malum üniversite işleri, kalacak yer bulma sıkıntısı derken kitap okuyamıyorum, bu tura da bu yüzden katılamadım, bari küçük bir görev yapayım dedim. 

Tura katılmayacağım dediğim için kitap bana gelmedi ve haliyle okumadım. Konusunu da pek bildiğim söylenemez. Size tek söyleyebileceğim kapağı çok hoşuma gitti! Kitap yorumlarını okumak isterseniz de turumuzu takip edin. >> KVBT

Ve bana düşen göre ise ön okumayı sizinle paylaşmak. Keyifle okuyun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder