1 Kasım 2015 Pazar

Ekim Ayı Kitaplarımdan Bazıları

BENCE KİTAP OKUMAK, AŞIK OLMAK VEYA SEYAHAT ETMEKTEN AŞAĞI KALAN BİR DENEYİM DEĞİLDİR. 

(BORGES)


Herkese bol kitaplı günler! Şu sıralar çok mutluyum, hem kitaplığıma çok güzel kitaplar ekleniyor hem de tatil için eve geldiim! Üniversiteye gideli 1 ay olmasına rağmen evimi özlemişim. *_* 

Dersler yüzünden çok kitap okuyamadım o yüzden içime otursa da gelen kargolar yüzümü güldürüyor. Bakalım neler varmış?




İlk kitabım Tess'in Gözyaşları - Pepper Winters. Şu an okuduğum kitap bu ve ilk defa bu tarz bir kitap okuyacağım. Kitap Arkadya Bitter etiketiyle çıktı. Kitabı yayınevi gönderdi ve sunuma ba-yıl-dım! Gelen kargoda sol resimde gördüğünüz gibi sarı bir kağıt vardı. Üstünde "Tess'ten.." yazısı ve pul var. İçinde ise hemen altında gördüğünüz siyah olan çorap var. Evet doğru duydunuz: çorap! Tam mesajı anlamasam da birazcık tahmin ediyorum ve kitabı okudukça kafamda daha iyi oluşacağını düşünüyorum. Hadi bakalım. Okuyunca yorumu blogda bulacaksınız. 







İkinci kitap ise Yabancı Yayınları'ndan çıkan Dokuz Gün - Gilly Macmillan. Tasarımı mükemmel ötesi! Trendeki Kız'ın tasarımına benziyor ve en sevdiğim kısım kitabın özel çantası oldu! Yayınevinden yollandığı için kitabın özel çantası içinde ve iyi ki kendim almamışım çünkü bu çantaya sahip olamazdım. Çok tatlı değil mi sizce de? İlerleyen zamanlarda bu kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.









Üçüncü kitabım ise Sabahattin Ali -Yeni Dünya. Kızılay'da bir üst geçitten geçerken gördüğüm bir sahaftan aldım. Kızılay'ı ilk gezişimdi ve sahafı görünce resmen vuruldum. Hemen incelemeye başladım ve bu güzelliği buldum. Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor. Bence gayet güzel bir kitaptı. Hoşuma gitmişti. Umarım kitaplığımda daha çok Sabahattin Ali olur!



Dördüncü kitabım Dövmeli Adamlar Serisi'nin birinci kitabı Rule. Aspendos Yayınları'ndan çıkan kitabın yazarı Jay Crowner. Bu kitabı u-kitap sayesinde takasla aldım ve hala okunmayı bekliyor. Çok uzun zaman önce gördüğüm ve çok merak ettiğim bir kitaptı. Ayrıca takas ettiğim kişi yanına bir çok da ayraç koymuştu ve ayraç koleksiyonuma yenileri eklenmiş oldu.




Son olarak da DEX Plus etiketiyle çıkan Lanetli kitabı bu ay kitaplığıma eklendi. Kitap Vampirleri olarak turunu yaptığımız bu kitabı gerçekten çok sevdim. Özellikle benim gibi Jennifer L.Armentrout severlerin çok seveceği bir kitap.Yorumuma şuradan ulaşabilirsiniz.






Size bol bol kitaplı, mutlu, huzurlu, barış içinde yaşayacağımız günler diliyorum! Başka yazımda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder